האודיסיאה של איזי

קראתי, התלהבתי ואני ממליץ לכולם

סיפור מסעה המרתק של איזי, שניפצה מיתוסים, שברה חסמים ופרצה תקרות זכוכית בדרכה מוונדר-לס-וומן, לגיבורה מיתולוגית ומאצ'נסית*. והכל ב-7 צעדים ו-7 גיבורות מיתולוגיה יווניות.

 ספר ייחודי זה משלב את חוכמת המיתולוגיה היוונית העתיקה, עם מחקרים אקדמאים; את עולם הקסם עם עולם השכל.

*Muchness  

חוויתם את הרגע הזה בחיים, בו קלטתם שהתפשרתם? התפשרתם על עבודה שלא מתאימה או לא מאתגרת, על זוגיות שמרגישה יותר לבד מביחד, על הבריאות שלכם, על עצמכם. אולי בחרתם במה שיש כדי להישאר באזור הנוחות; אולי חששתם לרצות יותר כי לא חשבתם שמגיע לכם  (כי אתם 'לא מספיק'); אולי כמו איזי הרגשתם שאתם 'יותר מדי' ועדיף שתהיו קצת פחות, כי השאיפות שלכם לא התאימו לסביבה…

פתאום באמצע החיים, קולות פנימיים אומרים לכם שאתם יכולים יותר, שמגיע לכם, שאתם במקום הלא הנכון. שהגיע הזמן להתחיל לקבל החלטות לעצמכם עבור עצמכם, לקבוע את מהלך חייכם ולנווט את הספינה.

בספרות ובמחקר מתייחסים לקול פנימי זה, כ'קריאה למסע'. הקול מתחיל חלש ומתגבר, עד לנקודה בה שינוי הוא כבר לא אפשרות, אלא חובה. כאילו משהו הבעיר אש בפנים… אש שלא נותנת שקט. הקול הזה הוא קולה של ה'אינלטכיה' שלכם. 'אינטלכיה' הוא מושג פילוסופי יווני עתיק, המסמל את ה'אני הגדול של כל דבר בבריאה'. כמו שה'אינטלכיה' של ורד היא להיות ורד, לכולנו יש יעוד ומטרה שדוחפת אותנו מבפנים. והיא לא תפסיק עד שתתחייבו ותעשו את הצעד הראשון שלכם במסע אודיסאה אישי, או שתחליטו להתפשר.

למסעם של אלו האמיצים, אשר בוחרים לצאת לדרך מאתגרת זו, קוראים 'מסע הגיבור' וזהו סיפורה של איזי – גיבורה אחת שהיא כל הנשים כולן – שיוצאת למסע למצוא את עצמה ועושה זאת בסיוע גיבורות וגיבורי יוון העתיקה.

דילוג לתוכן